Práce
Máte chuť pracovat a zařadit se do společnosti, ale nedaří se Vám uchytit na běžném trhu práce? Jste čerstvě po škole a hledáte možnost, kde uplatnit své tvrdě nabité vědomosti? Tak právě pro Vás je tato stránka, na které naleznete aktuálně poptáváné pozice v různých odvětvých pro fyzicky a mentálně znevýhodněné jedince.
Rádi Vám pomůžeme s uplatněním na trhu práce
Víme, že v dnešní době kladení stále vyšších nároků na zaměstnance není zcela jednoduché najít uplatnění obvzlášť, disponuje-li uchazeč jakýmkoli typem znevýhodnění. Právě s tímto neduhem společnosti jsme se rozhodli bojovat a pomoci tak těm, kteří to potřebují a mají o to skutečný zájem!
JAK NA TO?
1
Vyberte si z inzerátů
Projděte si aktuálně nabízené pracovní pozice a vyberte si tu nejsympatičtější!
2
Připravte si CV
Připravte si podklady, pakliže jste tak ještě neučinili (CV, motivační dopis).
3
Odpovězte na inzerát
Odpovězte přímo inzerentovi pro co nejrychlejší možné vyřízení agendy.
4
Vyčkejte na reakci
Personalisté se obratem ozvou s pokyny pro realizaci vstupního pohovoru!
Snadno
Otevřené pozice
Přepisovatel mluvené řeči
Transkript.cz – Praha, ČR
Hledáme do našeho týmu kolegu se ZP na pozici přepisovatel mluvené řeči.
Sociální podnik Transkript online s.r.o. se sídlem v Praze a s celorepublikovou působností hledá do svého týmu kolegu na pozici přepisovatele mluvené řeči, který je osobou se zdravotním postižením. Naše společnost poskytuje služby v oblasti podpory komunikace osob se sluchovým postižením a profesionálního přepisu mluvené řeči (online simultánní přepis, přepis audiozáznamů mluveného slova do textové podoby).
Profil vhodného kandidáta:
• dosahuje pokročilé rychlosti psaní na klávesnici
• výborně ovládá gramatiku českého jazyka
• je komunikativní, má kultivovaný ústní i písemný projev
• je trpělivý a vstřícný v kontaktu se zákazníky, ochotný učit se a respektovat komunikační specifika klientů se sluchovým handicapem.
Nabízíme:
• zaměstnání na hlavní pracovní poměr (0,5 úvazku)
• práci v dynamicky se rozvíjející a respektované sociální firmě
• výborné technické zázemí pro výkon práce
• odborné zaškolení a vedení, kurzy dalšího profesního vzdělávání
• možnost pracovat částečně z domova (kancelářské prostory nejsou bezbariérové)
• soudržný a kreativní pracovní tým.
Kontaktní osoba pro zájemce a zaslání profesního životopisu:
Markéta Outratová
outratova@transkript.cz
Administrativně podpůrný pracovník
Transkript.cz – Praha, ČR
Hledáme do našeho týmu kolegu se ZP na pozici administrativní podpory.
Profil vhodného kandidáta:
• píše všemi deseti
• výborně ovládá gramatiku českého jazyka
• má pracovní zkušenost a pokročilou úroveň dovedností práce s textem (např. jazykové korektury, editace a formátování textových dokumentů)
• má pokročilou úroveň dovedností práce na PC (MS Word, Excel, PowerPoint, Disk Google, Dokumenty Google)
• je komunikativní, má kultivovaný ústní i písemný projev
• je pečlivý a zodpovědný, schopný pracovat proaktivně a samostatně
• při plnění pracovních úkolů umí efektivně pracovat s časem a koordinovat týmovou práci podle konkrétních instrukcí
• je trpělivý a vstřícný v kontaktu se zákazníky, ochotný učit se a respektovat komunikační potřeby klientů či kolegů se sluchovým/zrakovým handicapem.
Vítáme:
• zkušenost s pokročilejšími administrativními činnostmi, korektorskou či redakční prací
• zkušenost s prací ve službách pro osoby se zrakovým/sluchovým postižením
• znalost povinné administrativy v souvislosti se zaměstnáváním OZP
• znalosti z oblasti informačních a asistivních technologií pro osoby se specifickými potřebami.
Nabízíme:
• zaměstnání na hlavní pracovní poměr (0,5 úvazku)
• práci v dynamicky se rozvíjející a respektované sociální firmě
• výborné technické zázemí pro výkon práce
• odborné zaškolení a průběžné vedení, kurzy dalšího profesního vzdělávání
• výkon práce převážně z domova (prostory kanceláře firmy nejsou bezbariérové)
• soudržný a kreativní pracovní tým.
Kontaktní osoba pro zájemce a zaslání profesního životopisu:
Markéta Outratová
outratova@transkript.cz
Administrativní podpora v bankovnictví.
Kolibřík – csrteam.cz
Jste OZP a chcete pracovat pro firmu, která přináší důstojnou a zajímavou práci? Možná hledáme právě vás.
Bez čeho se neobejdeme:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, event. dlouholetá praxe v administrativě
- pokročilejší znalost MS Office (kontingenční tabulky, formátování textu, kapitoly, podkapitoly atd.),
- práce s Outlook, internetové vyhledávače
- komunikační dovednosti
- pečlivost
Co u nás budete dělat a proč vás to bude bavit:
- zpracování reportů v Excelu
- úpravy textů ve Wordu
- zadávání a aktualizace instrukcí – práce s interními systémy banky
- spolupráce na projektu produktového manažera
- pestrá pracovní náplň
Co za to dostanete:
- krásné prostředí moderní budovy
- práce přímo u stanice MHD, na metru B
- nabitý benefit program
- možnost práce částečně z domu
- zkrácený pracovní úvazek 20 hod týdně, práci si můžete rozvrhnout dle svých možností v průběhu celého dne
mzda 17.500,- Kč
Tak co, dokážete si to představit?
Jestli myslíte, že jsme pro vás ti praví, na nic nečekejte a rovnou nám dejte vědět. Co nevidět se vám ozveme a probereme spolu všechny podrobnosti. Zatím si můžete připravit otázky na cokoliv, co vás zajímá.
Veronika Hanzalová, hanzalova@csrteam.cz
+420 703 146 871
Specialista zpracování operací finančních trhů.
Kolibřík – csrteam.cz
Jste OZP a chcete pracovat pro firmu, která přináší důstojnou a zajímavou práci? Možná hledáme právě vás.
Bez čeho se neobejdeme:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
- alespoň základní znalost angličtiny
- předchozí zkušenosti v oblasti finančních trhů či účetnictví vítána, ale není podmínkou
- teamový hráč
- odolnost vůči stresu
Co u nás budete dělat a proč vás to bude bavit:
- zpracování operací finančních trhů
- zpracování transakcí uzavřených na finančním trhu v interním systému banky
- zpracování reportů
- validace obchodů
- komunikace a spolupráce s ostatními útvary banky
Co za to dostanete:
- získání nových, vysoce odborných znalostí z oblasti financí
- důkladné zaškolení a podpora ostatních kolegů
- krásné prostředí moderní budovy
- práce přímo u stanice MHD, na metru B
- nabitý benefit program
- možnost práce částečně z domu
- práci na plný, případně zkrácený úvazek (6 hodin)
- mzda 28.000,- Kč
Tak co, dokážete si to představit?
Jestli myslíte, že jsme pro vás ti praví, na nic nečekejte a rovnou nám dejte vědět. Co nevidět se vám ozveme a probereme spolu všechny podrobnosti. Zatím si můžete připravit otázky na cokoliv, co vás zajímá.
Veronika Hanzalová, hanzalova@csrteam.cz
703 146 871
Těšíme se na vás!
Veronika a všichni Kolibříci
Administrativní podpora v bankovnictví:
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Praha Radlická
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• zpracování reportů v Excelu
• úpravy textů ve Wordu
• zadávání a aktualizace instrukcí – práce s interními systémy banky
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání s maturitou, event. dlouholetá praxe v administrativě
• pokročilejší znalost MS Office
• práce s Outlook, internetové vyhledávače
• komunikační dovednosti
• pečlivost
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• krásné pracovní prostředí moderní budovy
• práce přímo u stanice MHD, na metru B
• možnost práce částečně z domu
• zkrácený pracovní úvazek 20 hod týdně, práci si můžete rozvrhnout dle svých možností
v průběhu celého dne
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Specialista zpracování operací finančních trhů
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Praha Radlická
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• zpracování operací finančních trhů
• zpracování transakcí uzavřených na finančním trhu v interním systému banky
• zpracování reportů
• validace obchodů
• komunikace a spolupráce s ostatními útvary banky
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
• alespoň základní znalost angličtiny
• předchozí zkušenosti v oblasti finančních trhů či účetnictví vítána, ale není podmínkou
• hledáme týmového hráče
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• Důkladné zaškolení a získání nových, vysoce odborných znalostí z oblasti financí
• krásné pracovní prostředí moderní budovy
• práci přímo u stanice MHD, na metru B
• možnost práce částečně z domu
• práci na plný, případně zkrácený úvazek (6 hodin)
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Podpora zákaznického servisu přepravní společnosti
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Praha Radlická
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• zpracování podnětů zákazníků prostřednictvím emailové korespondence
• práce v interním systému
• komunikace napříč ostatními odděleními celé společnosti
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• Velmi dobrá znalost české gramatiky
• znalost práce s počítačem, Microsoft Office
• práce s Outlook, internetové vyhledávače
• schopnost samostatného uvažování
• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• najdete nás v budově společnosti DPD v Modleticích – možnost parkování přímo před
budovu, MHD dostupné autobusem ze stanice metra Opatov
• možnost práce částečně z domu
• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Start v personalistice – Junior HR Consultant
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Brno Orlí
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• komunikace s klienty personální agentury a zpracování jejich požadavků náboru
• aktivní hledání zajímavých kandidátů v databázích
• telefonická komunikace s kandidáty
• práce na počítači a administrativa – tvoření a vkládání inzerátů na pracovní portály, tvorba
reportů, práce s emailem, interním systémem apod.
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• Koho láká práce v personalistice a má zájem o rozvoj v HR oblasti
• středoškolské vzdělání
• pozitivní myšlení a obchodního ducha
• znalost práce na PC
• velmi dobré komunikativní schopnosti
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• Práci, která dává smysl a má své výsledky – pomůžete najít lidem práci a klientům obsadit
hledané pozice
• Získat praxi v HR, propracované zaškolení je samozřejmostí
• krásné pracovní prostředí moderní budovy
• práci v centru Brna
• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
• po zaškolení možnost práce home office
• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Specialista zákaznického servisu v logistice
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Brno
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• komunikace se zákazníky přepravní společnosti – telefonicky, emailem
• podpora zákazníků při řešení jejich požadavků
• nabízení služeb a řešení reklamací v oblasti přepravy zboží a zásilek
• starost a péče o to, aby zákazníci byli spokojení
• práce na počítači – vyřizování požadavků klientů
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
• proaktivitu a schopnost vyřešit požadavky klienta
• samostatnost a spolehlivost
• tah na branku a obchodní duch
• výhodou může být zkušenost s administrativou, obchodem nebo s prací v zákaznickém
servisu
• znalost práce s počítačem a není Vám cizí obchodní korespondence
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• sehraný tým OZP kolegů, kteří si jsou vzájemnou oporou
• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna
• volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Administrativní práce pro OZP – TŘÍDĚNÍ DOKUMENTŮ
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• třídění dokumentů
• zpracování a kontrola dat
• archivace
• částečné zadávání dat do PC
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• týmového hráče
• spolehlivého a pečlivého parťáka
• ochotného pracovat v ranních hodinách
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
• sehraný tým kolegů, kteří si jsou vzájemnou oporou
• zdarma dopravu z Pardubic a blízkého okolí
• práci na zkrácený úvazek
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Virtuální asistentka bankéře
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• komunikace po telefonu a domlouvání schůzek bankéřům
• práce v interním systému banky
• zpracovávání informací a dat
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání s maturitou
• znalost práce na PC
• komunikační dovednosti
• pozitivní přístup
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Online podpora zákazníků banky
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• přijímání telefonických hovorů klientů banky a zpracování jejich požadavků
• telefonická a online podpora klientů banky
• práce v interním systému banky, zadávání dat do systému
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání s maturitou
• znalost práce na PC – být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové
bankovnictví, chytrý telefon)
• hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci
telefonní linky a neví si rady
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Pracovník zákaznické péče v bankovnictví
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• telefonická komunikace s klienty banky a zakládání účtů klientům
• aktivní seznamování klientů s produkty a službami banky a podporování v jejich plné
využívání
• pomáhat a poradit klientovi s čímkoliv, co potřebuje
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání s maturitou
• znalost práce na PC – být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové
bankovnictví, chytrý telefon)
• hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci
telefonní linky a neví si rady
• hledáme kolegu s chutí naučit se spoustu nových dovedností
• spolehlivost a samostatnost, ale zároveň nebát se zeptat, když něco nevíte – jsme tým,
který si pomáhá
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Administrativní pracovník v bankovnictví
Kolibřík – csrteam.cz
Lokalita: Hradec Králové
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• zpracování dokumentů /sken, digitalizace, emailová komunikace/
• zadávání dat do interních systémů dle nastavených procesů
• zabezpečení podpůrných činností pro další oddělení
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC
• pečlivost a samostatnost
• znalost bankovního prostředí a praxe nejsou třeba
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• zdarma dopravu z Pardubic a blízkého okolí
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Asistent/ka mzdového oddělení v bance
Kolibřík – csrteam.cz
Pardubice Třída Míru
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• kompletní zpracování mzdové agendy svěřených útvarů banky nebo dceřiné společnosti
• zadávání dat do mzdového programu
• práce v interním systému banky
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
• ideálně praxi ve mzdovém účetnictví
• znalost zákoníku práce – pracovněprávní legislativy
• pečlivost a samostatnost
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Asitent/ka personálního oddělení v bance
Kolibřík – csrteam.cz
Pardubice Třída Míru
JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?
• administrativní práce s pracovněprávními dokumenty a zakládání do osobních složek
• administrativní podpora mzdového oddělení
• práce v interním systému banky
KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
• středoškolské vzdělání s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
• praxi v personalistice se znalostí zákoníku práce (pracovněprávní legislativy)
• zkušenosti s agendou týkající se MD/RD včetně výpočtu dovolené
• zkušenost s hlášením na úřad práce, ČSSZ a ZP
• pečlivost a samostatnost
• dobré komunikační schopnosti
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Pracovník péče a rozvoje OZP zaměstnanců v sociální firmě
Kolibřík – csrteam.cz
Hradec Králové Collinova
Co budete u nás dělat:
• Budete mít svěřený tým zaměstnanců, o který budete pečovat
• Vaší náplní práce bude onboarding, adaptace, rozvoj a hodnocení zaměstnanců
• Budete se podílet na výběrových řízeních
• Budete u řešení záležitostí týkajících se pracovního poměru zaměstnance (nástup, změna
nebo i ukončení pracovního poměru)
• Budete komunikovat s manažery našich klientů, u který vytváříme naše OZP týmy
Koho hledáme:
• Empatickou osobnost s min. středoškolským vzděláním ukončeném maturitou
• Uvítáme osobu se zkušenostmi z oboru sociální práce, sociální pedagogiky, andragogiky,
z oblasti neziskového sektoru
• Komunikativní osobu, které není cizí asertivní jednání
• Výhodou jsou pro nás zkušenosti z oblasti sociální práce/sociální péče
• Osobu, která k pracovní spokojenosti potřebuje komunikovat a pracovat s lidmi
• Nadšence, který chce práci v „terénu“ mezi lidmi, a ne rutinu jen u pracovního stolu a PC
Co požadujeme:
• Uživatelskou znalost práce na PC
• samostatnost, flexibilitu
• velmi dobré komunikační schopnosti
• ochotu učit se novým věcem a být součástí růstu společnosti
Co nabízíme:
• možnost práce na zkrácený úvazek
• práce je vhodná i pro OZP uchazeče
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (např. masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání)
Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.
Jazykový korektor – pracovní nabídka pro uchazeče se zdravotním
handicapem
Transkript online s.r.o.
Jsme sociální podnik Transkript online s.r.o. se sídlem v Praze. Do našeho týmu
hledáme jazykové korektory na nově vznikající pracovní místa pro zaměstnance se
zdravotním handicapem v rámci projektu podpořeného Evropským sociálním fondem
z Operačního programu Zaměstnanost plus.
Předmětem naší činnosti je vývoj a poskytování online služeb simultánního přepisu
řeči pro osoby se sluchovým handicapem, nabízíme rovněž službu přepisu
audiozáznamů mluveného slova do textové podoby. Portfolio našich služeb budeme
nyní rozšiřovat o nabídku jazykových korektur.
Náplň práce:
– provádění jazykových korektur česky psaných textů přidělovaných
koordinátorem služby na základě přijatých zakázek
– účast na kurzech odborného profesního vzdělávání.
Profil vhodného uchazeče:
• výborně ovládá gramatiku českého jazyka
• má uživatelskou úroveň dovedností práce na PC (MS Word, Excel, Google
nástroje – Disk, Dokumenty, Tabulky)
• je komunikativní, má kultivovaný ústní i písemný projev
• je pečlivý, schopný pracovat samostatně dle zadání a odevzdávat práci ve
stanoveném termínu
• disponuje přiměřenou časovou flexibilitou odpovídající výši pracovního úvazku
0,5
• je ochotný učit se novým dovednostem, respektovat komunikační specifika a
potřeby kolegů se zdravotními handicapy.
Výhodou bude, když:
• má zkušenost s korektorskou, redakční prací, s tvorbou textů
• píše všemi deseti (možno příp. spojit s pozicí přepisovatele)
• ovládá psanou formu slovenštiny či angličtiny.
Nabízíme:
• zaměstnání v hlavním pracovním poměru (0,5 úvazku)
• vstupní blok odborného profesního vzdělávání v rozsahu 74 hodin, pravidelné
kurzy češtiny (min. 1x ročně), průběžné vedení zkušeným korektorem
• výborné technické zázemí pro výkon práce
• možnost pracovat částečně z domova
• práci v respektované společnosti působící již deset let v prostředí sociálního
podnikání ČR
• přátelský pracovní tým.
Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám profesní životopis na e-mailovou
adresu
outratova@transkript.cz
Společně
Kontakt
Telefon
+420 224 095 562
Adresa
nám. Winstona Churchilla 4
130 67, Praha 3 – Žižkov
Web
www.shs.vse.cz