Nabízíme uplatnění pro handicapované!

Práce

Máte chuť pracovat a zařadit se do společnosti, ale nedaří se Vám uchytit na běžném trhu práce? Jste čerstvě po škole a hledáte možnost, kde uplatnit své tvrdě nabité vědomosti? Tak právě pro Vás je tato stránka, na  které naleznete aktuálně poptáváné pozice v různých odvětvých pro fyzicky a mentálně znevýhodněné jedince.

Rádi Vám pomůžeme s uplatněním na trhu práce

Víme, že v dnešní době kladení stále vyšších nároků na zaměstnance není zcela jednoduché najít uplatnění obvzlášť, disponuje-li uchazeč jakýmkoli typem znevýhodnění. Právě s tímto neduhem společnosti jsme se rozhodli bojovat a pomoci tak těm, kteří to potřebují a mají o to skutečný zájem!

JAK NA TO?

1

Vyberte si z inzerátů

Projděte si aktuálně nabízené pracovní pozice a vyberte si tu nejsympatičtější!

2

Připravte si CV

Připravte si podklady, pakliže jste tak ještě neučinili (CV, motivační dopis).

3

Odpovězte na inzerát

Odpovězte přímo inzerentovi pro co nejrychlejší možné vyřízení agendy.

4

Vyčkejte na reakci

Personalisté se obratem ozvou s pokyny pro realizaci vstupního pohovoru!

Snadno

Otevřené pozice

Přepisovatel mluvené řeči

Transkript.cz – Praha, ČR

Hledáme do našeho týmu kolegu se ZP na pozici přepisovatel mluvené řeči.

Sociální podnik Transkript online s.r.o. se sídlem v Praze a s celorepublikovou působností hledá do svého týmu kolegu na pozici přepisovatele mluvené řeči, který je osobou se zdravotním postižením. Naše společnost poskytuje služby v oblasti podpory komunikace osob se sluchovým postižením a profesionálního přepisu mluvené řeči (online simultánní přepis, přepis audiozáznamů mluveného slova do textové podoby).

Profil vhodného kandidáta:
• dosahuje pokročilé rychlosti psaní na klávesnici
• výborně ovládá gramatiku českého jazyka
• je komunikativní, má kultivovaný ústní i písemný projev
• je trpělivý a vstřícný v kontaktu se zákazníky, ochotný učit se a respektovat komunikační specifika klientů se sluchovým handicapem.

Nabízíme:
• zaměstnání na hlavní pracovní poměr (0,5 úvazku)
• práci v dynamicky se rozvíjející a respektované sociální firmě
• výborné technické zázemí pro výkon práce
• odborné zaškolení a vedení, kurzy dalšího profesního vzdělávání
• možnost pracovat částečně z domova (kancelářské prostory nejsou bezbariérové)
• soudržný a kreativní pracovní tým.

Kontaktní osoba pro zájemce a zaslání profesního životopisu:
Markéta Outratová
outratova@transkript.cz

Administrativně podpůrný pracovník

Transkript.cz – Praha, ČR

Hledáme do našeho týmu kolegu se ZP na pozici administrativní podpory.

Profil vhodného kandidáta:
• píše všemi deseti
• výborně ovládá gramatiku českého jazyka
• má pracovní zkušenost a pokročilou úroveň dovedností práce s textem (např. jazykové korektury, editace a formátování textových dokumentů)
• má pokročilou úroveň dovedností práce na PC (MS Word, Excel, PowerPoint, Disk Google, Dokumenty Google)
• je komunikativní, má kultivovaný ústní i písemný projev
• je pečlivý a zodpovědný, schopný pracovat proaktivně a samostatně
• při plnění pracovních úkolů umí efektivně pracovat s časem a koordinovat týmovou práci podle konkrétních instrukcí
• je trpělivý a vstřícný v kontaktu se zákazníky, ochotný učit se a respektovat komunikační potřeby klientů či kolegů se sluchovým/zrakovým handicapem.

Vítáme:
• zkušenost s pokročilejšími administrativními činnostmi, korektorskou či redakční prací
• zkušenost s prací ve službách pro osoby se zrakovým/sluchovým postižením
• znalost povinné administrativy v souvislosti se zaměstnáváním OZP
• znalosti z oblasti informačních a asistivních technologií pro osoby se specifickými potřebami.

Nabízíme:
• zaměstnání na hlavní pracovní poměr (0,5 úvazku)
• práci v dynamicky se rozvíjející a respektované sociální firmě
• výborné technické zázemí pro výkon práce
• odborné zaškolení a průběžné vedení, kurzy dalšího profesního vzdělávání
• výkon práce převážně z domova (prostory kanceláře firmy nejsou bezbariérové)
• soudržný a kreativní pracovní tým.

Kontaktní osoba pro zájemce a zaslání profesního životopisu:
Markéta Outratová
outratova@transkript.cz

Administrativní podpora v bankovnictví.

Kolibřík – csrteam.cz

Jste OZP a chcete pracovat pro firmu, která přináší důstojnou a zajímavou práci? Možná hledáme právě vás.

Bez čeho se neobejdeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, event. dlouholetá praxe v administrativě
  • pokročilejší znalost MS Office (kontingenční tabulky, formátování textu, kapitoly, podkapitoly atd.),
  • práce s Outlook, internetové vyhledávače
  • komunikační dovednosti
  • pečlivost

Co u nás budete dělat a proč vás to bude bavit:

 

  • zpracování reportů v Excelu
  • úpravy textů ve Wordu
  • zadávání a aktualizace instrukcí – práce s interními systémy banky
  • spolupráce na projektu produktového manažera
  • pestrá pracovní náplň

Co za to dostanete:

  • krásné prostředí moderní budovy
  • práce přímo u stanice MHD, na metru B
  • nabitý benefit program
  • možnost práce částečně z domu
  • zkrácený pracovní úvazek 20 hod týdně, práci si můžete rozvrhnout dle svých možností v průběhu celého dne
    mzda 17.500,- Kč

Tak co, dokážete si to představit?

Jestli myslíte, že jsme pro vás ti praví, na nic nečekejte a rovnou nám dejte vědět. Co nevidět se vám ozveme a probereme spolu všechny podrobnosti. Zatím si můžete připravit otázky na cokoliv, co vás zajímá.

Veronika Hanzalová, hanzalova@csrteam.cz

+420 703 146 871  

Specialista zpracování operací finančních trhů.

Kolibřík – csrteam.cz

Jste OZP a chcete pracovat pro firmu, která přináší důstojnou a zajímavou práci? Možná hledáme právě vás.

Bez čeho se neobejdeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
  • alespoň základní znalost angličtiny
  • předchozí zkušenosti v oblasti finančních trhů či účetnictví vítána, ale není podmínkou
  • teamový hráč
  • odolnost vůči stresu

Co u nás budete dělat a proč vás to bude bavit:

  • zpracování operací finančních trhů
  • zpracování transakcí uzavřených na finančním trhu v interním systému banky
  • zpracování reportů
  • validace obchodů
  • komunikace a spolupráce s ostatními útvary banky

Co za to dostanete:

 

  • získání nových, vysoce odborných znalostí z oblasti financí
  • důkladné zaškolení a podpora ostatních kolegů
  • krásné prostředí moderní budovy
  • práce přímo u stanice MHD, na metru B
  • nabitý benefit program
  • možnost práce částečně z domu
  • práci na plný, případně zkrácený úvazek (6 hodin)
  • mzda 28.000,- Kč

Tak co, dokážete si to představit?

Jestli myslíte, že jsme pro vás ti praví, na nic nečekejte a rovnou nám dejte vědět. Co nevidět se vám ozveme a probereme spolu všechny podrobnosti. Zatím si můžete připravit otázky na cokoliv, co vás zajímá.

Veronika Hanzalová, hanzalova@csrteam.cz

703 146 871

Těšíme se na vás!

Veronika a všichni Kolibříci

Administrativní podpora v bankovnictví:

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Praha Radlická

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• zpracování reportů v Excelu
• úpravy textů ve Wordu
• zadávání a aktualizace instrukcí – práce s interními systémy banky

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou, event. dlouholetá praxe v administrativě
• pokročilejší znalost MS Office
• práce s Outlook, internetové vyhledávače
• komunikační dovednosti
• pečlivost

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy
• práce přímo u stanice MHD, na metru B
• možnost práce částečně z domu
• zkrácený pracovní úvazek 20 hod týdně, práci si můžete rozvrhnout dle svých možností
v průběhu celého dne
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Specialista zpracování operací finančních trhů

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Praha Radlická

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• zpracování operací finančních trhů
• zpracování transakcí uzavřených na finančním trhu v interním systému banky
• zpracování reportů
• validace obchodů
• komunikace a spolupráce s ostatními útvary banky

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
• alespoň základní znalost angličtiny
• předchozí zkušenosti v oblasti finančních trhů či účetnictví vítána, ale není podmínkou
• hledáme týmového hráče

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• Důkladné zaškolení a získání nových, vysoce odborných znalostí z oblasti financí
• krásné pracovní prostředí moderní budovy
• práci přímo u stanice MHD, na metru B
• možnost práce částečně z domu
• práci na plný, případně zkrácený úvazek (6 hodin)
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Podpora zákaznického servisu přepravní společnosti

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Praha Radlická

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• zpracování podnětů zákazníků prostřednictvím emailové korespondence
• práce v interním systému
• komunikace napříč ostatními odděleními celé společnosti

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• Velmi dobrá znalost české gramatiky
• znalost práce s počítačem, Microsoft Office
• práce s Outlook, internetové vyhledávače
• schopnost samostatného uvažování
• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• najdete nás v budově společnosti DPD v Modleticích – možnost parkování přímo před
budovu, MHD dostupné autobusem ze stanice metra Opatov
• možnost práce částečně z domu
• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Start v personalistice – Junior HR Consultant

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Brno Orlí

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• komunikace s klienty personální agentury a zpracování jejich požadavků náboru
• aktivní hledání zajímavých kandidátů v databázích
• telefonická komunikace s kandidáty
• práce na počítači a administrativa – tvoření a vkládání inzerátů na pracovní portály, tvorba
reportů, práce s emailem, interním systémem apod.

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• Koho láká práce v personalistice a má zájem o rozvoj v HR oblasti
• středoškolské vzdělání
• pozitivní myšlení a obchodního ducha
• znalost práce na PC
• velmi dobré komunikativní schopnosti

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• Práci, která dává smysl a má své výsledky – pomůžete najít lidem práci a klientům obsadit
hledané pozice
• Získat praxi v HR, propracované zaškolení je samozřejmostí
• krásné pracovní prostředí moderní budovy
• práci v centru Brna
• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
• po zaškolení možnost práce home office
• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Specialista zákaznického servisu v logistice

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Brno

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• komunikace se zákazníky přepravní společnosti – telefonicky, emailem
• podpora zákazníků při řešení jejich požadavků
• nabízení služeb a řešení reklamací v oblasti přepravy zboží a zásilek
• starost a péče o to, aby zákazníci byli spokojení
• práce na počítači – vyřizování požadavků klientů

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost
• proaktivitu a schopnost vyřešit požadavky klienta
• samostatnost a spolehlivost
• tah na branku a obchodní duch
• výhodou může být zkušenost s administrativou, obchodem nebo s prací v zákaznickém
servisu
• znalost práce s počítačem a není Vám cizí obchodní korespondence

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• sehraný tým OZP kolegů, kteří si jsou vzájemnou oporou
• možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
• 20 dní dovolené a 5 dní zdravotního volna
• volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Administrativní práce pro OZP – TŘÍDĚNÍ DOKUMENTŮ

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Hradec Králové

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• třídění dokumentů
• zpracování a kontrola dat
• archivace
• částečné zadávání dat do PC

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• týmového hráče
• spolehlivého a pečlivého parťáka
• ochotného pracovat v ranních hodinách

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
• sehraný tým kolegů, kteří si jsou vzájemnou oporou
• zdarma dopravu z Pardubic a blízkého okolí
• práci na zkrácený úvazek
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma,
lístky do kina, dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Virtuální asistentka bankéře

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Hradec Králové

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• komunikace po telefonu a domlouvání schůzek bankéřům
• práce v interním systému banky
• zpracovávání informací a dat

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou
• znalost práce na PC
• komunikační dovednosti
• pozitivní přístup

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Online podpora zákazníků banky

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Hradec Králové

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• přijímání telefonických hovorů klientů banky a zpracování jejich požadavků
• telefonická a online podpora klientů banky
• práce v interním systému banky, zadávání dat do systému

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou
• znalost práce na PC – být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové
bankovnictví, chytrý telefon)
• hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci
telefonní linky a neví si rady

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Pracovník zákaznické péče v bankovnictví

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Hradec Králové

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• telefonická komunikace s klienty banky a zakládání účtů klientům
• aktivní seznamování klientů s produkty a službami banky a podporování v jejich plné
využívání
• pomáhat a poradit klientovi s čímkoliv, co potřebuje

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou
• znalost práce na PC – být prostě kamarád s PC a s dnešními i technologiemi (internetové
bankovnictví, chytrý telefon)
• hledáme parťáka, co rád komunikuje s lidmi a rád pomůže tomu, co je na druhém konci
telefonní linky a neví si rady
• hledáme kolegu s chutí naučit se spoustu nových dovedností
• spolehlivost a samostatnost, ale zároveň nebát se zeptat, když něco nevíte – jsme tým,
který si pomáhá

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Administrativní pracovník v bankovnictví

Kolibřík – csrteam.cz

Lokalita: Hradec Králové

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• zpracování dokumentů /sken, digitalizace, emailová komunikace/
• zadávání dat do interních systémů dle nastavených procesů
• zabezpečení podpůrných činností pro další oddělení

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC
• pečlivost a samostatnost
• znalost bankovního prostředí a praxe nejsou třeba

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• krásné pracovní prostředí moderní budovy, navíc v přátelském kolektivu
• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• zdarma dopravu z Pardubic a blízkého okolí
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• volné víkendy a svátky
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Asistent/ka mzdového oddělení v bance

Kolibřík – csrteam.cz

Pardubice Třída Míru

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• kompletní zpracování mzdové agendy svěřených útvarů banky nebo dceřiné společnosti
• zadávání dat do mzdového programu
• práce v interním systému banky

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
• ideálně praxi ve mzdovém účetnictví
• znalost zákoníku práce – pracovněprávní legislativy
• pečlivost a samostatnost

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Asitent/ka personálního oddělení v bance

Kolibřík – csrteam.cz

Pardubice Třída Míru

JAKÁ BY BYLA VAŠE NÁPLŇ PRÁCE?

• administrativní práce s pracovněprávními dokumenty a zakládání do osobních složek
• administrativní podpora mzdového oddělení
• práce v interním systému banky

KOHO HLEDÁME, CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

• středoškolské vzdělání s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
• praxi v personalistice se znalostí zákoníku práce (pracovněprávní legislativy)
• zkušenosti s agendou týkající se MD/RD včetně výpočtu dovolené
• zkušenost s hlášením na úřad práce, ČSSZ a ZP
• pečlivost a samostatnost
• dobré komunikační schopnosti

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

• možnost práce na zkrácený úvazek
• možnost práce z domova
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, masáže zdarma, lístky do kina,
dotované volání a další benefity na míru pro naše OZP zaměstnance)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Pracovník péče a rozvoje OZP zaměstnanců v sociální firmě

Kolibřík – csrteam.cz

Hradec Králové Collinova

Co budete u nás dělat:

• Budete mít svěřený tým zaměstnanců, o který budete pečovat
• Vaší náplní práce bude onboarding, adaptace, rozvoj a hodnocení zaměstnanců
• Budete se podílet na výběrových řízeních
• Budete u řešení záležitostí týkajících se pracovního poměru zaměstnance (nástup, změna
nebo i ukončení pracovního poměru)
• Budete komunikovat s manažery našich klientů, u který vytváříme naše OZP týmy

Koho hledáme:

• Empatickou osobnost s min. středoškolským vzděláním ukončeném maturitou
• Uvítáme osobu se zkušenostmi z oboru sociální práce, sociální pedagogiky, andragogiky,
z oblasti neziskového sektoru
• Komunikativní osobu, které není cizí asertivní jednání
• Výhodou jsou pro nás zkušenosti z oblasti sociální práce/sociální péče
• Osobu, která k pracovní spokojenosti potřebuje komunikovat a pracovat s lidmi
• Nadšence, který chce práci v „terénu“ mezi lidmi, a ne rutinu jen u pracovního stolu a PC

Co požadujeme:

• Uživatelskou znalost práce na PC
• samostatnost, flexibilitu
• velmi dobré komunikační schopnosti
• ochotu učit se novým věcem a být součástí růstu společnosti

Co nabízíme:

• možnost práce na zkrácený úvazek
• práce je vhodná i pro OZP uchazeče
• 20 dní dovolené a 10 dní zdravotního volna
• individuální přístup a péči – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání tak, aby se u nás
zaměstnanci cítili co nejlépe a byli spokojení
• nadupaný benefit program – zdraví a duševní pohoda našich zaměstnanců je pro nás
priorita (např. masáže zdarma, lístky do kina, dotované volání)

Chcete-li vědět, jak Kolibřík CSR umí vytvořit pracovní prostředí na míru pro
hendikepované, zašlete nám životopis a my s Vámi rádi vše projdeme po telefonu nebo
osobně u kávy.

Jazykový korektor – pracovní nabídka pro uchazeče se zdravotním
handicapem

Transkript online s.r.o.

Jsme sociální podnik Transkript online s.r.o. se sídlem v Praze. Do našeho týmu
hledáme jazykové korektory na nově vznikající pracovní místa pro zaměstnance se
zdravotním handicapem v rámci projektu podpořeného Evropským sociálním fondem
z Operačního programu Zaměstnanost plus.

Předmětem naší činnosti je vývoj a poskytování online služeb simultánního přepisu
řeči pro osoby se sluchovým handicapem, nabízíme rovněž službu přepisu
audiozáznamů mluveného slova do textové podoby. Portfolio našich služeb budeme
nyní rozšiřovat o nabídku jazykových korektur.

Náplň práce:
– provádění jazykových korektur česky psaných textů přidělovaných
koordinátorem služby na základě přijatých zakázek
– účast na kurzech odborného profesního vzdělávání.

Profil vhodného uchazeče:
• výborně ovládá gramatiku českého jazyka
• má uživatelskou úroveň dovedností práce na PC (MS Word, Excel, Google
nástroje – Disk, Dokumenty, Tabulky)
• je komunikativní, má kultivovaný ústní i písemný projev
• je pečlivý, schopný pracovat samostatně dle zadání a odevzdávat práci ve
stanoveném termínu
• disponuje přiměřenou časovou flexibilitou odpovídající výši pracovního úvazku
0,5
• je ochotný učit se novým dovednostem, respektovat komunikační specifika a
potřeby kolegů se zdravotními handicapy.

Výhodou bude, když:
• má zkušenost s korektorskou, redakční prací, s tvorbou textů
• píše všemi deseti (možno příp. spojit s pozicí přepisovatele)
• ovládá psanou formu slovenštiny či angličtiny.

Nabízíme:
• zaměstnání v hlavním pracovním poměru (0,5 úvazku)
• vstupní blok odborného profesního vzdělávání v rozsahu 74 hodin, pravidelné
kurzy češtiny (min. 1x ročně), průběžné vedení zkušeným korektorem

• výborné technické zázemí pro výkon práce
• možnost pracovat částečně z domova
• práci v respektované společnosti působící již deset let v prostředí sociálního
podnikání ČR
• přátelský pracovní tým.
Máte-li zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám profesní životopis na e-mailovou
adresu
outratova@transkript.cz

{

"Děkujeme portálu Handicapjob.cz za to, že nám pomáhají rozšiřovat náš tým o členy, kteří přesně splňují konkrétní kritéria."

Transkript.cz

Společně

Kontakt

Telefon

+420 224 095 562

Adresa

nám. Winstona Churchilla 4
130 67, Praha 3 – Žižkov

Web

Více informací na:
www.shs.vse.cz

© 2019 | Handicapjob.cz - Pomáháme s uplatněním.

Vytvořila agentura RightMarketing.cz

© 2019 | Handicapjob.cz - Pomáháme s uplatněním.

Vytvořila agentura RightMarketing.cz